PinarCevik Selam kızlar Ekranımda ta cumartesinin canlı yayın reklamı var göremiyorum bebeğimin resmini… bildirim yolluyorum emailden mesajımda gitmiyor hata yazıyor… sadece bendemi öle… yardımcı olabilirseniz sevinirim güzel anneler 😉
cennetkokulum_ PinarCevik hayır canım Bende de öyle malesef canlı yayın geldi geçti kaldırın artık lütfen ben ekranımda bebek resmi görmek istiyorum