Burcu-112 ben pijama takımı almıştım ve gecelik almıştım yanıma çünkü norml olacaktı ikiside olsun dedim..
Anı bi gelişmeyle acil sezeryana alındım ve pijama takımı giydim benim için daha rahat oldu 2 gün sonra hastaneden ciKrkende eşofman takımı gitmiştim gayet rahat oldu 😊 kendinizi nasıl iyi hissedeceginizi düşünüyorsanız onu bırakın cantaniza