Asfgghjjcansu12 Reyhanhnm değerinin miktarı önemli değil önemli olan iki günde bir iki katı güzel artması canını sıkma canım hayırlısıyla alırsın bebeğini kucağına inşallah 🙏🏻
cennetkokulum_ Ozlem1492 geç döllenme de olabilir diyebilirsiniz mesela herkesin vücudu bir değil yüksek sonuç olması gerekmiyor illaki
Ozlem1492 cennetkokulum_ Bakın yazdığım şeyi tekrar okuyun isterseniz Ben zaten hamilesin dedim 5 haftalığa göre değer düşük eğer bebek 2,3 haftalıksa normal değerinde
Kubra1853 Reyhanhnm adetin 2 gündür gecmiş oluyor sanırım 2 gün snra tekrar kan ver deger yükselirse 2 katı sorun yok canım
Zerenella Ozlem1492 merhabalar sizin değeriniz 5.haftaya göre çok yüksek belki ikizdir kontrole gittiniz mi ?? Hanımefendinin 256 çıkmış 4-5 haftalık yeni öğrenimin gebeliğe göre normal
Reyhanhnm Özlem hanım sizin bat baya olmuş ama ben bide testi dahi erken yaptırdım idrarda silik çıktı diye ultrason baktı çok miniktir gözükmez dedi
Kubra1853 Reyhanhnm adeten önce vermişsiniz kan testini bugun verdigin kan adetin 2 gün gecmiş oluyor dimi canım anladıgım kadar eger bu testin 2 katı cıkarsa gebeligin beta hcg de saglıklı oluyor