Minnakkurabiyeveannesi27 Bernam96 kuzum bende 15+5 im 12. Haftada kesilmişti kusmalarim bugün sabah bulantı ile uyandım ve kahvaltıdan hemen sonra kustum sanırım hamilelikte hormonlardan dolayı olan birşey diye düşünüyorum
Beybisininannesi Bernam96 bende hep kusma gebelik başında olur 2. Trimestere girdim Hobba eller havaya balayı mod on dedim Daha beter olup Ne var ne yok kusmaya başladım 🥲 Şimdi sürekli birşey yiyerek bastırmaya çalışıyorum