Uyumsuzzz Doğum yapalı 6 gün oldu saç boyatsam bi zararı olurmu kızlar 😕 saçlarım çok kötü oldu boyatmak istiyorum artık
bahtnurr1 Uyumsuzzz kuaförde baya uzun sürer bebek durur mu bilemem ama ben kendim boyamayı düşünüyorum hamilelikte
Burcu4135 Uyumsuzzz bitkisel boyayla boyayın ıllakı boyamak istiyorsanız. Digerleri zararlı olabilir süt acısından.
Sulee_ Uyumsuzzz Ne yaptınız boyadinizmi bende bunu araştırıyordum bende boyamak istiyorum ama emziriyorum bir sakıncasi varmı acaba
Burcu-112 Süt veriyorsanız çok hızlı süte geçtiğini duydum zararlı maddelerin bilmiyorum doğru mu ama bende son haftalardayım doktor boyamasan daha iyi dedi sonrası da o sebepten olursa dediğiniz gibi çok kötü olacak 😢
Sulee_ Uyumsuzzz anladımm bende bitkisel boya ile boyamayı düşünüyorum ama evet korkuyor insan sütten bebeğe geçer diye yada emzirirken kokusu rahatsiz eder diye korkuyorum