Alisaseyma4 Kızlar gebelik şekeri için labaratuardayım önce kan aldılar sonrada berbat birşey içirdiler 2 saat beklememi söylediler ben bu berbat şeyi birdaha içecek miyim ? Yoksa 1 kere mi içiliyor
Dilekcnkn Alisaseyma4 Valla ben bir kere içtim canım ama kusarsan eğer tekrar etmen lazım ama o kadar da kötü değil yaa tadı
Calisananne25 Alisaseyma4 Allah Allah benim içtiğim çok güzel bildiğiniz meyveli soda içtim aç karnına gittiğim için de çok iyi geldi valla olsa bir o kadar daha içerdim 🙈
cerenmina Alisaseyma4 su an ben de hastane de bekliyorum. Ac karnına kan verdim 75 gr elmalı bir şey içtim 35 dk sonra tekrar kan vereceğim. Sanirim daha sonra 1 daha vereceğim
Alisaseyma4 Dilekcnkn 3 kere kusacak gibi oldum zar zor bitti iyi ki kıskanmışım birdaha içemezdim 🤢🤮
Dilekcnkn Alisaseyma4 Yani benim karnım ağrıdı ama öyle içerken zorlanmadım pek yani 1 kutu daha içerdim
Calisananne25 Cimcinpi ar+ı glikoz yazıyordu üzerinde çilek aromalı. Bir de buzdolabında muhafaza ediyormuş doktorum soğuk soğuk daha da Bi güzeldi, ben de korka korka gittim ama hiç öyle olmadı 🙂