ogretmen_anneee Doğum da hastane de giymek için lohusa gecelik setlerinden almadım pijama takımı almak istedim . Ancak pijama da lohusa ya da hamile pijaması mı olmalı yoksa normal pijama mı almalıyız 🤦🏻♀️
dml33 ogretmen_anneee doğum şekline göre değişir cnm sezeryanda elbise gibiler çok rahat oluo normal alt üstte yedek goturdm bn onuda lohusa için olanı tercih ettm ustu emzirme için citcitliydi
Zehraspl ogretmen_anneee ben normal pijama almistim lohusa geceligi cok kisa tesetturluyum o yuzden normal pijama aldim ama onu dugmeliydi
Dilekcnkn ogretmen_anneee Valla ben normal pijama takımı aldım lohusa seti gibi duruyor ama dantelli falan değil yani ileride giymeyeceğim birşey olduğu için tercih etmedim lohusa setini
Semiha_ ogretmen_anneee normal pijama takımı aldım ben 2 adet düğmeli daha sonrasında da kullanırım diye
ogretmen_anneee Zehraspl doğum sonrası normal pijama oldu yAni lohusa pijaması var önden düğmeli aynısı nerdeyse bir de önden düğmeli normal pijama var . Bende hangisini almalıyım sen
ogretmen_anneee Dilekcnkn evet bende bir kere giy bırak olsun istemedim set almadım 🤦🏻♀️ Tabiki tercih meselesi seven arkadaşlar var :) bende önden düğmeli pijama ya da emzirme detaylı alayım dedim ama acaba normal pijama da iş görür mü dedim 🤦🏻♀️
dml33 ogretmen_anneee bnm göbek fazla yoktu kimse anlamiodu hamile olduğumu iç karnim genismis galiba bide alt göbek vardı bnde zaten hala aynı duruo ne arttı nede azaldı
Dilekcnkn ogretmen_anneee Görür kız neden görmesin yeter ki emzirme sürecinde seni zorlamayan bir üstü olsun yeter
ogretmen_anneee dml33 ben suan 29 dayım şimdiden alıp hazırlamak istiyorum. O yüzden acaba lohusa alsam daha mı rahat olur yoksa normal pijamamı alsam ama kaç beden alsam falan kafam allak bullak oldu😂
Zehraspl ogretmen_anneee ben 2 tane almistim biri dugmeli biri dugmesiz dikislerimde vardi ama zaten altin beli yuksek dikislere gelmedi bana kalirs abi normal birde onden dugmeli al ben simdi oyle yapicam tekrar normal ve onu dugmeli alicam
Mmeelliikkee ogretmen_anneee normal doğumda zaten yatışta önlük giydirdiler.. gecelik hiç almadım koymadım da.. pijamalarım da lohusa değil normal pamuklu esnek rahat pijamalar aldım önemli olan önden düğmeli olması mümkünse de bir beden büyük alın garanti olsun 🌺
ogretmen_anneee Semiha_ bende lcw den biraz baktım sanırım bedenleri büyükmüş normal pijamalarının da . Mağazaya gidemedim . Çevremde giden herkes mağazalardan sonra covid oldu 🤦🏻♀️
GKP22 ogretmen_anneee emzirirken rahat etmek için düğmeli olması yeter bence düğmesiz aldıysanızda üst tarafı yukarı kaldırmanız gerektidiği için hastanede pratik olmuyor sadece ama ben eve çıktığımda normal de kullanmıştım
ogretmen_anneee GKP22 ben en başta normal takım alacaktım sonradan jeton düştü hastane de emzirmek zor olur diye 😂
Kumru_ ogretmen_anneee önü düğmeli alt üst pijama takımı aldım ben. Lohusa için olanlar çok fazla kadınsı geliyor dantelli falan hoşuma gitmiyor hiç
ogretmen_anneee Kumru_ evet onlardan bende almıcam bir de giyemem zaten 🤦🏻♀️ Ama normal lohusa ya da hamile pijamaları var onlar da önden düğmeli falan
Zynpo ogretmen_anneee normal pijamalardan denedim ama olmadı yani karnım büyük beden büyük alsan paçalar kollar büyük oluyor falan. Lohua pijaması daha mantıklı bence sonradan kullanma acısındanda daha iyi oldu benim için beli ayarlanıyor çünkü lohusa pijamalarının. Hem emzirme açısındanda ya düğmeler oluyor
Zehraspl ogretmen_anneee evet ikisinide kullandim hem kandan dolayi altim batti hemde azcik sakarligim tuttu ustume meyvesuyu doktum🤣🙈
Kumru_ ogretmen_anneee Yani adı lohusa olunca fiyat da iki katına çıkıyor. Ben gömlek tarzı onu düğmeli puantiyeli olanlardan kaldım coo tatlı duruyor
dml33 ogretmen_anneee şimdi düğmeliler var onlar normalde giyilir bn aldiğimda hiç görmemiştim öyle alt ust takımlar bnde lcw lohusa pijamasini aldm yanlardan üstte çit cit vardı günlükte giyiyorm
GKP22 ogretmen_anneee lohusa takımları çok gereksiz pahalı 90 TL ye kadife önden düğmeli takım aldım içime daha çok sindi doğumdan sonrada rahat rahat kullanmalık😂