Kızlar yeni doktordan geldim önce biraz bebeğimin kalp atışı yüksek cikdi tekrar nst istedi çektirdim normal cikdi açıklık muanwsi oldm ilk dogumdan kalma açıklık oliyor dedi bebeğin başı baya aşağıda dedi ve benm kahverengi akntim devam ediyor doğum yakın dedi benim gbi olan varmı artık kasık agrimda ölücem napmaliym sizce doğumu kolaylaştırmak için ahududu yaprağı çayı aldım kargoda geliyor suqat yapuyorm hurmam yine yiyorm bol hareket ediyorm zaten yeterince önerisi olan yokmu 😔