Minnisim18 aynı canım 22 de 2 gün hıssetmedım hemen gece acilin yolunu tuttuk geçen hafta dış nts ile kalbıne dınlettıler rahatladım ebe normal evham yapma 30 küsürlü haftalarda Bile hissetmeme olabılır sen uyanıkken çocuk uyur sen hareketlıyken o durulur dedı bı daha böyle hıssetmezsen duş al tatlı ye sakınce uzan dedı 2 gün öncede kontrolde doktoruma sordum balık etlısın o yüzdende az hıssetme olabılır dedı çocuk uyur telaşlanma bu haftalarda dedı canım sende tatlı ye duş al uzan öyle takıp et bıraz