Sogancik Sbdbdbsh bugün 35 olduk çok şükür. Mecburi sezeryan olucam ben. Cuma kontrolüm var. Gün vereceğini düşünüyorum doktorun 🏵️
honeyland Sbdbdbsh cuma gideceğim doğumu konuşacağız doktorumla normal istıyorum hayırlısı allahtan 🌸 sağlıkla gelsin bebeklerimiz😍
Defne-06 35+5 oldum. Kasılmalarım dışında bir sorunum yok.🤷🏼♀️ Doğum şekli şimdiden belli oluyor mu?🤔
Defne-06 Sbdbdbsh her hafta kontrole gidiyorum. 34. Haftamdan Bu yana nst de düzensiz sancılarım çıkıyor. Ama doğum şeklimi konuşmadık hiç. 🤷🏼♀️
bahtnurr1 Sbdbdbsh ayy 36 haftalık olduk bakalım cuma kontrol var inş sezeryaba gün verir ben normal düşünmüyorum devlette doktorum ısrarla normal diyordu bakacağız artık kafası büyük dedi