Arkadaslar randevu aldıgımda. 0-14 arası ıkılı test ıcın yazıyordu. Sımdı baktım randevuma gebe ıcın yazıyor. Ikılı test ıcın gıdıcem ama. Doktor yaparmı yoksa ıkılı test ıcın yazanlardanmı randevu almam gerkıyordu. Sehır hastanesınde 2 lı test yaptıranlar bı bakablırse cok sevınırm😌