calikusu_03 Kızlar bugün kontrolüm var bebeğimi hiç göremedim bugüne kadar o kadar merak ediyorum ki. Dua edin göstersin kendini bugün benim miniğim
NESLIHAN_ calikusu_03 hastaneye giderken yorulmadan gidin şu ve çikolata falan yiyin ben öyle yapıyorum ultrasonda poz falan veriyor 🤣
calikusu_03 NESLIHAN_ benim bebiş çikolata sevmiyor . Hep çikolata yiyip gidiyorum ama cihazı görür görmez poposunu dönüyo . İnatçı biraz miniğim :)