H-Bade dediğiniz hastaneyi hiç bilmiyorum açıkçası ben Sultanbeyli’ye tasinali daha on bir ay oldu ve İstanbul’da trafik yoğunluk hastane bence büyük sıkıntı özele de gittim ama doğumu devlette yapmak istiyorum nasıl olacak nasıl ilerleyecek gününü doldurursa 45 günüm kaldı uygulamaya göre ama kafamda deli sorular Lütfi kirdara git diyen çok oldu ordan da randevu sekiz aydır bulamıyorum bir yere tek gitmek zaten büyük sıkıntı otobüste yer veren yok dolmuşlar tıklım tıklım her zaman da eşimi işinden etmek istemiyorum sadece hayırlısı diyorum inşallah kolay bir doğum olur hepimiz için