Doğum sancısı başka başka sancılardan çok daha farklı şiddetli anında anlarsın belinden girip tüm karnında dolaşır öyle alttan kasıktan vs giren ağrı ve batmalar doğum öncesi ki arası bir iki hatta üç hafta sürer doğum sancısı değil canım belki ufak ufak açılma yerleşme kanala girme sancısıdır ben 40 haftayı geçtim ve hala o şiddetli sancıyı bekliyorum bende nerdeyse üç haftadır tarif ettiğin sancılar var ama doğum yok o sancıyı öncekilerden çok çabuk ayırt edersin korku ve panik yapma