Yoncaglseven Oğluşumun doğumuna 4 gün kaldı fakat baş ağrım nüksetmiş durumda sizde de oldu mu doğum üzeri ? Anneciğim kıyamam İstanbul’dan bana 2 ay yarıma geldi şuan evi temizlemeye yardım ediyor gözüm yaşlı 😰💕 Sizin doğumunuzada anneciğiniz yardıma geldi mi ?
Kumsal0920 Yoncaglseven bizim de 6 gün var dün gece tuttu benim de baş ağrım heyecandan uyuyamıyorum 🥰 annem gelecek evimi temizleyecek ve başında 10 gün kalacak nasipse
Busradoga Yoncaglseven benimde sezaryen derse 5 gün sonra alacak bi ağrım yok ama aşırı stres heyecan var 😐