Kızlar 36+4 üm şimdi doktordan çıktım 2.5 kilo olmuş kızım doktor bizim için yeterli ama biraz daha kilolu olsa daha iyi olur dedi bende çok üzüldüm ya içim içimi yiyor bebeğime iyi bakamıyorum diye 😭 her hafta kontrol var haftaya kadar nasıl kilo aldırabilirim. Ben şunu yaptım bebek kilo aldı dediğiniz şeyler varmı