ikiprensesannesiii evet canım ben Tokat bölge magnorm çalışanıyım ilaç firmasında çalışıyorum ayrıca hamileyim 30 haftalık ondan bu kadar emin konuşuyorum benim çalıştığım ilaç suda eriyen bende onu kullanıyorum ama sen istemediğin için söyleyim dedim tablet formunu 😊😊