Canimlar 7. Haftada baslayan bulanti kusma tiksinmelerim 15. Haftaya kadad cok siddetli sekilde devam etti .O gunleri hatirlamak dahi istemiyorum .Tek yiyebildigim ekmek domates ve zeytindi.Butun sevdigim yiyeceklerden nefrrt etmistim evde tavuk et yumurta asla pişirmiyordum .Sarimsak sogan kokusu benim icin izdirap haline geldi .Geceleri yatmadan once prillam içsemde pek fayyda etmedi .Tuzlu kraker leblebi , sakız çignemek de ayni sekilde .Tek yaptigim Allaha dua edip bu gunlerdin geçmesini beklemekdi .Sonra 15 . Haftaya gelince azaldi ve bitti .Simdi 25. Haftadayim prillami da biraktim çok aç kalirsam sabahlari hafif bulanti oluyor. Ve tum tiksindiklerimi artik yiyebiliyorum .Demem o ki sabredin kizlar cok zorlu bir sureç ben de burda paylasim yapiyordum ne zaman bitecek ne yapmaliyim diye. Bana dedikleri savbretti.Ama emin olum onlarin hepsini unutuyorsunuz cunku simdi tekme haraketlerini artik hissettigim aylardayim tekrar olsa tekrar o gunleri yaşamak isterdim diyorum cocugum icin .Rabbim sizlerinde bebegini saglikla kucaginiza almayi nasip etsin🥰😍😍