yadelli kizlar sehir disindan doguna gelecegim,memorial ozguc altunun ismini cok duydum giden ya da duyumu olan var mi
Nuuurrr yadelli ben hastasıyım 27 haftalığım kayseriye geldiğimden bu yana doktorum kendisi memnunum🙏
1anne2bebek Ben gidiyorum canım doktorum çok iyi bir doktor kendisinden çok memnunum iyiki tanımışız kendisini