Derenils Merhaba kızlar 6 gün varken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı sanırım biraz acele ettim bugun içimden geldi bı ovulasyon testi yapım dedim böyle çıktı başına gelen varmı kasık ağrım göğüs hassasiyetim var https://resimyukle.io/r/AViStUs92d
Pcosluyengec Derenils ovulasyon testi daha bi silik cikmasi lazim adete yakin dönemlerde ama bu kesin sonucu vermez ki canim . Sen bi daha gebelik testi yap bence
1melisa Derenils ben hamile oldugumu ögrenince ovulasyon testi denedim ama çok koyu çıktı hani kırmızı da degil mor bir şekildeydi canıö bence gebelik testi yap sonuç alırsın
freuze Derenils Benim de reglim 14 Ekim. Haziranda 19 haftalık bebeğimi kaybettim. 3 aydır tekrar deniyorduk. Sabah test yaptım çok silik bir çizgi var. Regl olmazsam kan vericem. İnşallah hamileyizdir 🙏🙏 🌸🌸
Duy_gu Derenils tamam canımm öyleyse bu yumurtlama günü falan değil dir yani bence gebesin 😅😅umutlandırmak istemem ama bekle adet geçerse hemen kan ver
Derenils Pcosluyengec evet yarın sabah yapim o zaman sonra yok ilk idrarla yapmadım şöyle yapmadım ondan mı acaba diyorum sabah ilk idrarla yaparım😌
Derenils Duy_gu Allah duysun sesini 🙏🏻🙏🏻😄 inşallah canım ya çok istiyorum daha önce bir düşüğüm var kürtaj olmak zorunda kaldım Şubat ayında şimdi deniyoruz işte 3-4 aydır falan
Derenils freuze Çok sevindim İnşallah vardır senin de benim de ama silik çıkınca genelde olmuş gibi kabul ediyorlar kan ver istersen ya da yarın tekrarla 🙏🏻☺️