Kızlar 34+5 olduk ☺️ Ama benim sezeryan yerim sanki açılacak gibi hissediyorum 🥺 sağa sola dönerken sağ tarafıma sanki bıçak gibi ağrı saplanıyor olduğum yerde kakıyorum . ( benim ilk operasyon da enfeksiyon olmuştım sağ tarafım açılmıştı 😩 ve orası ince biraz diğer yere göre . En ufak bir şey de orası beni çok zorluyor 🥺) sizlerde de var mı ?