Dilekcnkn Yagmur00 Valla ben iki oğlumda da aldım hatta hastahanede verdim 😂şimdi yine aldım şu yere düşürüp alma olayları olmasa süper birşey büyüdüğünde evin içinde yere düştüğünde bile atıyor ağzına ama gerçekten kurtarıcı birşey bence
hepoyleolurzaten Yagmur00 Uykuya geçişlerde verebilirsin, hayat kurtarıcı olur. Al bence kuzum 🤗 Birde avent öneririm, çoğu bebek tutuyor 🌸
Esraali Yagmur00 22 günlük kızım var bana da ver dediler vermedim ama zor oluyor boş boş plastiği ceksin istemiyorum ben biraz yoruldum ama
Dilekcnkn Yagmur00 O zaman yapcak birşey yok ama genelde aventi tutuyor çocuklar ben öyle biliyorum valla bacım bıraktırması bazen zor oluyor ama bazı çocuklar arada tutuyor ben direk hastahanede verdim baZıları kızdı bazıları da iyi yaptın dedi ama napim yani memede duramaz
987123 Ya emzik emen çocuk kilo verir diyorlar, ben oğlana vermiştim uykuya geçişte cocuk acıktığı zaman da emzik emiyor oluyor kaçırıyorsun acıkma zamanını bunda vermicem, habire meme de dursun ne yapim
Glsh-mrt12 Ben uykuya geçişte kullanıyorum şuan oğlum 7 günlük kurtarıcı oldu almak gerekiyor diye düşünüyorum. Aventin aldım onu tutuyor rahat
ebruzb Yagmur00 ya ben emzikli bebişleri çok seviyorum çok tatlı oluyorlar 😂 bende alıcam emzik umarım tutar kızım😂