Gunesim1 Hanımlar forumda görüyorum 20 li haftalarda sütü erkenden gelenler, doğuma yaklaşan haftalarda gelenler ve sütü doğumdan sonra bile gelmeyenler var. Bu süt normalde ne zmana gelir sizin ne zaman geldi?
Edacevik Gunesim1 bende merak ediyorum 35 hafta olduk daha büyüme yok göğüste anneme diyorum doğumdan sonra gelir diyor benimde öyleydi bi anda şişti diyor insallah gelir
Aygum Gunesim1 Bende çok erken haftalardan yanı 18 19 bu haftalardan gelmeye başladı. Amma su gibi çok az geliyor.
Minaminisi Gunesim1 ilk gebeliğimde 20 haftalıkken az az geliyordu, şimdi 2.gebeliğim 29 haftalığım . Yine 20.haftadan beri geliyo. Doğumda spinal sez oldum çok korkuttular sütün geç gelir diye ama çok şükür hemen gelmişti. İnsallah simdide hemen gelir. Kişiden kişiye göre değişiyor canım.
AcarH Gunesim1 benim 34. Haftada geldi duşa girerken çamaşırımda farkettim herkes süt geldiyse doğum yakındır dedi ama 38 oldum nerdeyse gelen yok😅
Gunesim1 AcarH herkes bişey diyor 😀 kafalar karışık 😀 sütü 19. Da gelen varmış. Doğum yakın demeleri yapan demek ki😀
mavi-woswos Gunesim1 benim ilk gebeliğimde 39 da normal doğum yaptım.1 hafta sonra geldi sütüm.sanırım kişiden kişiye değişiyor.şmdi 38 haftalık hamileyim ne bi dolgunluk ne bi sıvı hiçbişey yok.🤭
balkupumm Gunesim1 doğum öncesi geliyordu kıyafetlerime bulasiyordu sezeryana oldum çok az geliyordu üçüncü dorduncu gün gelmeye başladı canım birde damla kullandım doktor verdi süt arttırıcı onun etkiside olmustur bitkisel
Sinem12345 mavi-woswos bende 39 um suan gelmiyor cocuk belirti yok acaba erkek mi 3 tane doktor kız dedi ama olabilir mi böyle bisey 😱😱😱