Miranda doktorunuza danışın isterseniz benim de elimde egzama var cilt doktoru annemin kuzeni oluyor ona sorduk gebelikte ilaç önermiyorum dedi sadece nemlendirici tavsiye etti. Şimdi de sırtımda bişey çıktı 2 parmak kalınlığında kabarcıklar var egzama gibi mantar gibi bişey kaşınıyor. Onu da sordum foto attım kendisine aynı şeyi söyledi gebelikte ilaç önerilmiyor dedi. Sabır diyorum artık ama sırtımdaki rahatsız ediyor 😔