Betussssss Çölyak hastasıyım 6+ 2 yim şuan karın ağrısı,ishal ve kusma var ayrıca çok halsizim vitaminlerim de çok düşük takviye alıyorum ama boş nasıl olacak bilmiyorum siz de bu tarz sıkıntılar yaşıyor musunuz ?
Okyanusmavisi-17 Betussssss geçmiş olsun canım bende çölyak hastasıyım ama ben öğrendiğimde çok uzun süre hiç bozmadan diyet yaptım sonra dayanamadım normalde yemeye başladım baktım ki eskisi gibi şikayetlerim olmuyor düzene girmiş şuan abartmamak şartı ile beni rahatsız etmediği için yiyorum ama senin gibiydim yatağa kadar düşerdim bir kaşık bile yesem mecbur diyet yapacaksın herşeyine dikkat ederek gerekirse bi diyetisyenden yardım al hamilesin kendine bünyene çok dikkat etmen gerekiyor
Boncugummmm Betussssss çok geçmiş olsun. Belirtilerinz karın agrısı isal ve kusma ile mı başlamıştı . Bnm kanszlık için biara çölyak rahatszlgı baklcak tı ben hamıle kaldım. Kanszlık da sebebi mi acba
Zumrutkb Betussssss çölyak değil ama diyabet hastasıyım. Son 1 aydır aşırı şişkinlik yaşıyordum gluten Hassasiyeti çıktı. İkisi birden zorluyor ama çok şükür bebiş sağlıklı ama hamilelikte olabiliyormuş
Betussssss Okyanusmavisi-17 Aynen öyle gerçekten çok sıkıntı veriyor her sabah pekmez yiyorum bugün doktora gittim değerlerim çok iyiymiş şuan bi sıkıntı yok dedi ama hâla çok halsizim
Okyanusmavisi-17 Betussssss inşallah en kısa sürede bu şikayetinde geçer yaşadığım için biliyorum yemek yemek kadar güzel bişey yokken hastalığımı bilmeden önce bana ızdırap gibi gelirdi hep bu yüzdenmiş
Betussssss Okyanusmavisi-17 İnşallah canım 🙏🏻 Gerçekten yemek yemek kadar güzel bişey yok ama bizim için resmen ızdırap yediğin gibi ya ishal ya kusma oluyor ve burnundan geliyor bütün yediklerin 😔
Betussssss Boncugummmm Teşekkür ederim. Zaten yıllardır kansızlık çekiyorum demir değerlerim aşırı düşüktü hatta damar yolundan aldım bi defa ayrıca b12 değerim hep düşüktü yıl boyu b12 iğnesi yaptırırım zaten. Yine düşük çıktı bakalım doktorum ne önerecek çok zor bir hastalık Rabbim kimseyi bu hastalıkla sınamasın inşallah süzde de çıkmaz perişan etti beni yıllardır yine de testlerinizi yaptırın mutlaka en azından diyete başlarsınız size de çok geçmiş olsun sonucunuzu öğrenirseniz eğer haberdar ederseniz çok sevinirim 🥰
Boncugummmm Betussssss ya cok gecmiş olsun zordur 😥anladm bnm b12 normaldi ama demirim kanszlgm var. Peki bu çölyak testini kadın dogum yapmaz demi bunu. Belirteyim kontrolüme gttgmde. Bebege zararı varmı bunun. 😥Ne gbi diyeti oluyor bnun bugday lı olan seyleri tüketlmegnı duymuştum
Betussssss Boncugummmm Glutensiz beslenmemiz gerekiyor çok ince ayrıntıları var malesef ona uymamız lazım. Kadın doğum yapmaz testini dahiliyeye gidersiniz o da sizi gastroenterolojiye yönlendirir önce kan testi yapıp bakar eğer şüphe olursa endoskopi de yapar kesinleştirmek için ve vitamin değerlerini falan ciddi anlamda düşürüyor bağırsağın emilim yapmasını engelliyor bağırsaktaki yapıyı bozuyor bu gluten o yüzden sıkı bi diyet şart 🥰😍😔
Boncugummmm Betussssss anladm canım bebege bir zararı war mı bunun öyle bir sıkıntı warsa eger😥 şuan bn hamıleyim
Betussssss Boncugummmm Canım bence testi yaptır için rahat etsin çünkü düşün hiçbirşeyden vitamin alamayacaksın bu hastalığın diyetini yapmadığın sürece dolayısıyla bu da bebeğin gelişmemesi demek 😓inşallah yoktur bu hastalık sende 🙏🏻😔
Betussssss DerinMavii Dahiliyeye gidiyoruz canım o da kan tahlili falan yapar zaten muhtemelen şüphelenirse şikayetlerden direk gastroenterolojiye gönderir o da gerekli tahlilleri yapıp sonucu size söyler umarım bu hastalık yoktur sende 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😔
Boncugummmm Betussssss alıcam randewu canım gtcem. Bna hematolojı varmı acba dedı de yaptryım nere yapıyorsa bıleyim dedım ılaçlarmı bi kullan dedı hatta sanırım en cok b12 etkılıyor muş için rahat olsun b12 normal senın dedı ama içine luşkuyu koydu rahat olablrmıyım
Boncugummmm Betussssss canm cok rahatsz ettim dierek gastroenteroloji ye gtsem yapmazlar mı bnun testni. Yoksa dhaliye sadce vitamnleri bakıcak sa zaten demirim fertinm d vtnmn düşük. Dierek baklması istyorum
DerinMavii Betussssss he gecen sene gitmiştim tahlilde yapıldı hepsi bisey çıkmadı kansızlık ciktiydi demekki yok
Betussssss Boncugummmm Canım kusura bakma telefonum bozuktu yeni girebildim kan testinde anti gliadin iga ve anti gliadin igg ye bakılıyor bu değerlerden biri veya ikisi de pozitifse endoskopi ile biyopsi yapılarak kesin tanı konuluyor