Belirlenmedi Merhaba kızlarrr…. Reglden 2 gün once kan verdim varya 39.1 çıktı bugün tekrar kan vereceğim ve çok korkuyorum…. İnşallah yükselmiştir… Lütfen dua edin. Bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı ? Yardımcı olur musunuz….?
Tubaa-06 Belirlenmedi insallah hayirli haberleri slirsin endiselenme benim adete 4 gun kala 17 cikmisti adett gunu 120 olmus
Belirlenmedi Tubaa-06 ya inşallah benimde yüksek çıkar daha önce kimyasal gebelik geçirdim korkuyorum 🥺