Merhabalar, 30 haftalık hamileyim bir arkadaşım 36.haftada doğurdu ama bebeği 1800gr di çok sıkıntılar yaşadılar ama bu nadir oluyor değil mi ya etkilendum biraz? Birde sanırım 32.haftadan sonra doğum için hazırlıklı olmak lazım 32den sonra her sancida direk hastaneye mi koşuyoruz nasıl anlıyoruz tam olarak? Herkeste şu gelmiyor veya herkeste aynı derece sancı olmuyor diye okudum. Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? Teşekkür ederim