Rukensema Kumru_ aminn inşallah çok güzel bi duygu gwce biraz afalladım ama sabaha hiç bişeyim kalmadı hepiniz sağ salim tek avazda kavuşun yavrularınıza inşallah
Kumru_ Rukensema Benim ikinci olucak. Ama heyecanım falan aynı gercekten annelik çok güzel Rabbim isteyen herkese nasip etsin🌸
Rukensema Sinem12345 ben çok yürüdüm merdiven çıktım sancım geldikçe yürüdüm hiç bağırmadım bütün gücümü ıkınmaya verdim sadece 10 saat sancı çektim ahududu yaprağını kesnlikle öneriyorum 2 gün içtim 3. Gün bi anda sancım tuttu 2 cm açılmam olmuş devamıda geldi çok şükür
NeseA Rukensema dus al hiç korkma rahatlarsın her idrar yaptığında temizlenme temiz bir bez köy önüne hemen iyi olursun inşallah
Rukensema Kumru_ evet bu kadar çabuk alışacağımı beklemiyordum afallıycam sanıyordum ama çok güzel bi duygu çok şükür rabbime
Rukensema NeseA lohusa pedi kullanıyorum o olur mu yoksa bez daha mı iyi olur duşumu da daha yeni aldım tuvalete çıkınca çok sancım oluyor bide regl ağrısı çekiyorum doğumdan beri ağrı kesici falan yasakmı acaba bilmiyorum
NeseA Rukensema yumuşak ped yada bez olur canım. Kendini sıcak tut özellikle ayaklarını sıcak sulu şeyler tüket bir kaç gün böyle ağrılar olur canım agrın hafiflemezse ağrı kesici içebilirsin