İyi günler hanımlar 27+4 haftalık oldum hala koku hassasiyetim var artık sinirden ağlıyorum şimdiye geçer diye düşünüyordum doğuma kadar sürecek sanırım ama doğumdan sonra devam eder mi acaba canım soğan istiyor olsa da yesem diyorum ama markette reyona yaklaşamıyorum 😔