Mekda46 Beybisininannesi tuzlu şeyler iyi oluyor kraker gibi ekmek gibi ben öyle yaptım kendini kusmaya sakın alıştırma ama o dönemde kusunca rahatlıyorum diye kusma psikolojik olarak meyilli oluyıruz o dönem cok dikkat et sen ne istersen o olur
Beybisininannesi Haticebt aç karnına sulu herşeyi beni daha kötü ediyor midem daha çok çalkalanıyor ama denicem iyi geliyorsa
Beybisininannesi Kubratrn ekmeği yavan yavan yutarken bazen zorlanıyorum ağzımda sakız oluyor ama bastırıyor evet Daha eziyetsiz birşey olsa keşke 🤕
edaakayanoglu Yeşil mandalina ya da yeşil zeytin ekşi iyi geliyor bana başucumda duruyor uyanınca yiyorum mutlaka
edaakayanoglu Beybisininannesi çok sevindim iyi olursunuz inşaAllah bebişinizi sağlıkla alın İnşaAllah kucağınıza
Beybisininannesi Mekda46 yok ben kusmaktan hiç hoşlanmıyorum o yüzden gün içinde de az midem dönsün mutlaka Birşey ağzıma atıyorum. Yalnız sabahları doğru şeyi bulmakta zorlanıyorum