Ben oğlumda tam 40 kg almıştım. 10 kg doğumda gitti, emzirirken de (1,5 sene) anca 5 kg gitti. O yaşıma kadar 58-60 kg olan ben 5 sene 85 -80-75 e zorla düştüm. Artık kendi çabamla daha fazla veremeyince diyetisyen diyetisyen gezdim. Sonunda 6 yılın sonunda eski kiloma dönmüştüm ki pandemide 10 kg geri aldım. Şimdi tekrar hamileyim, 6 haftalık, şimdiden 3 kg almışım. Kesinlikle gebe diyetisyenine gidicem biraz risk var risk geçincs. Sonra vermesi çok zor oluyor