Benimde öyleydi ki aldığım şurubu içmesem hala yanıyor ağızdan yemek borumdan sanki alev çıkacakmış gibi. Ne süt ne elma ne salatalık hiç birinde fayda görmedim. Doktor gastre duo diye bir ilaç verdi. Yemin ederim huzuru buldum çok aşırı iyi bir ilaç