Doğum yaptım kizlar Malatya devlet Hastanesi’nde yaptım hemde pazar saat 12civarlarinda sezeryan oldum 38hafta 7gun doktor pazar allm nobetciyim deyince bnde yoğunluk olmaz insan az olur diye tamm dedim malum pandemiden dolayı ne kadar az insan okadar iyi gayet güzel gecti gazımi çıkardım ama bn ilk oglumu özelde dogurdm bunu devlette arada hm iyi hm kötü çok fark var özelde konuşarak ameliyat oldm ama ameliyattan snra çok geç hissettim bacaklarımı geç yürüdüm ama devlette bacaklarımı hmn hissettm erkn yurudum devlette de sezaryan bitince dikiş yerim çok ağrıdı daha odaya götürrkn bile aciyodu çok aciyodu 2 saate geçti yürüdüm hmn bide belden aşağı ine yaptılar sanrm uyusmadm burnuma bı hava taktılar bayildm tammn çünkü kesecekleri sra hissediyorm agriyo dedim doktorda kesmiyoz denedik dedi snra tamamen bayıldım sanrm ozeldeki ine daha etkiliydi bacaklarım geç açıldı ama cocugmla çok geç ilgilnmistim o zamn şimdi daha çabuk ilgilendim çok şükür ki ağıma aldm darısı sizlere insallh