hazel5 Merhaba arkadaslar, 17 haftaligiz ama bebegimin hareketlerini hic hissedemiyorum. Biraz telaslaniyorum normal mi?
Mayacm hazel5 selam normal korkma bende post acmıstım senın kadarken ılk gebelıgım benmde 18+4 te ılk olarak hıssettım sennde ılk gebelıkse cok normaldır kımısı 20 den sonra hıssedıyomus ıyle dedı doktorum
Mervisogretmen hazel5 Merhaba, Çok normal özellikle ilk gebelikse. Ben de sizin gibiydim, yirmiden sonra net hissetmeye başladım ufak ufak kalp atışı gibi. İnşallah siz de birkaç haftaya hissetmiş olursunuz. 😊🍀
hazel5 Mayacm Mervisogretmen Evet ilk hamileliigm daha karnim da hic yok. Bazi hamilelere bakiyorum 5.ayda bile kocaman karinlari var. Insan haliyle telaslaniyor bebegin gelisimi icin
Mervisogretmen hazel5 32 haftalığım düşünün hâlâ yok karnım insanlar inanmıyor. İç karnım genişmiş mesela. 😊Her gebelik kendine özel. 🙏🍀