Minicikkiz cok güzel o dogum anı telaşı o sıcagı ile kucagına vermeleri aglaması ama tabiki zorluguda cok güzelliği kadar zorlugada kendimizi adapte etmek gerekirmiş ciddi sorumluluk gerektiriyor ben böyle düşünmemiştim😅 büyüdkce daha bi farklı oluyor emeklmesi yürümesi tehlikeleri ama herşeyden öte mükemmel birşey anne olmak şu an uyku eğitimi verdiğim için o uyuyor ben sabahlıyorum mesela analık zor😊