biroglanannesii Gebelik dış çekimi yaptırdınız mı ? Yaptırdıysanız kaçıncı ayda yaptırdınız ? Ben 6. Aya giricem karnım da belirgin acaba yaptırsam mı diyorum … yoksa erken mi daha :/
Babymoomy biroglanannesii ağrım artmadan git çektir canım ben 2kere çektirdim 6.-7.ayda suan 34haftalık oldu bir tane daha ağrıyor onun icin doğumu bekliyorum röntgen çekilmesi lazım mıs