Cagla0707 Merhaba kızlar 21.haftamadayım ve böbrek genişlemesi olduğunu öğrendim enfeksiyonum vardı antibiyotik verdi cumartesi gecesi bitti antibiyotik bende salı günü randevu aldım,şuan acıdan ölüyorum bildiğiniz iyi gelen birşey var mı çok canım yanıyor 🥲🥲
minnakannesi1 Cagla0707 bende 2.gebeligim sag böbreğimde genişleme var idrarımi yaparken çok yavaş geliyor..ağrım.ara ara oluyor ben önce ultrasonda kaç cm olduğuna bakılacak daha sonra ürolojiye gostercem takip edilcek eğer büyüme devam ederse idrarimi rahat yapabilmem için bir tel takılcagini söyledi doktorum.. çok geçmiş olsun sizede inşallah büyüme ilerlemeden ağrısız bebeklerimizi kucağımıza aliriz
cinardefnemoms Cagla0707 geçmiş olsun canım yok valla gecirmiyo hiç bişey ben acile gidip serum yiyodum ilk gebelikte anca o kesiyodu ağrıyı
Kizannesi92 Cagla0707 bende de var canım tek ilacı suyu bol içmen stend takılıyor ama ben onu son çare olarak görüyorum o yüzden olabildiğince bol su tek çözüm
Cagla0707 minnakannesi1 aminnn benimde sağ böbreğimde haftam çok erken oldugu için korkuyorum 😢 birde o tel erken doğuma sebep oluyormuş 😢😢 rabbim kimseye yaşatmasın çok zor bir agrı
Cagla0707 cinardefnemoms eşim görevde bir hafta yok kimsemde yok burda sabah gideyim olmazsa 😢 arabamız ver ama köpek korkum olduğu için gece dışarı çıkamıyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kizannesi92 Cagla0707 tel atabiliyor da ilk gebeligimde de yaşadım şimdi de yaşıyorum 16. Haftadan beri bence tek çözüm bol su ben stend taraftarı olmadım ama doktorlar karar veriyor tabi stend in de böbrek kabul etmediginde ağrısı oluyor
Cagla0707 Kizannesi92 işin zor kısmı sol kalçamda protez var o tarafıma yatamıyorum canım aşırı acıyor sağa yatma dedi doktor sırt üstü de bebek baskı yapıyor yatamıyorum bu beni çok zorluyor 😢😢
Kizannesi92 Cagla0707 Evet sizin için zor olur malesef sırt üstü ben kendim yatmak istediğimde de bebek izin vermiyor çok zor bi durum çok geçmiş olsun