EylulAsyaa senakoc ben bir türlü randevu yakalayamadım. 23 haftalık oldu artık işime yaramaz bakmıyorum.
minime-baby senakoc burdam doğum yapan iki arkadaşım da çok memnunlar tek sıkıntı eşlerin bebeği beş dakika görebilmesi diyorlar. Bende 37+4 üm
senakoc minime-baby bakalım benimde 2 gün sonra yatışım yapılacak dogum güzel gecsinde bebegi cıkınca hep görücek zaten🤣