Eger yalanci sanciyla gercek sanciyi ayirt edemiyorsaniz sicak duş alin derim. Sicaklik yalanci sanciya iyi gelir. Eger sancilar ama sicaklikta cogalirsa bilinki gercek dogum sancisidir.
Dogum sancilari göbek kasilmalari. Anlatmasi zor biraz. Ben genel olarak adet sancisi cekmem o yüzden kiyasliyamiyorum. Ama göbeginize dalga dalga kasilmalar geliyor. Bunlar acilma sancisi yani sürekli degil arada dinlenme araları oluyo bi dakika falan. Acilma fasli bitince cocugu disari bastirma fasli basliyo. Ordada göbeginiz birden bire kendi kendine hmm nasil desem böle kasiliyo basinc oluyo. Yani söle diyim büyük tuvaletiniz varmis gibi ama sanki kabiz olmusunuz koca bi nesli cikarmaya calisiyorsunuz😅ve siz hicbisey yapmaniza gerek yok vücut kendiliginden kasiliyo ve bastiriyorsunuz otomatikman.
Uzun oldu kusura bakmayin daha iyi nasil anlatilir bilemedim yasamak lazim😋
Allah hepimize kolay dogum nasip wtsin saglicakla alalim kuzularimizi kucagimiza❤️🥰🥰🤲🏻