Sedacyln Kızlar 22 haftalık hamileyim ve 2 haftadır ellerim o kadar kötü olduki anlatamam. Çatlak yara buruş buruş üstü ve ne kadar krem sürsemde geçmiyo sızlıyo acıyo. Başına gelen varmı
rengarenkduduv Sedacyln O gibi durumlarda nemlendirici krem yerine direkt sık sık ellerime hindistan cevizi yağı sürüyorum kısa sürede toparlıyor. Bir de iş yaparken, bulaşık yıkarken bu süreçte mutlaka eldiven kullanmaya gayret edin.
Gul-42 Sedacyln evt cnm benımde oyle oldu ellerımın ustu bı an once ıyıleşmesi lzım carsamba sezeryn olcam elımın ustunden damar yolu acacaklar kesın
EylulAsyaa Sedacyln nemlendiriceler işe yaramadıysa bebek yağlarını deneyebilirsin. Masaj için olanlar var ya.
Amineninannesiii Ya benimki de öyle o kadar sert ki o kısımlar malesef biley etki etmiyor krem vs herşey denedim bende 24 haftalık hamileyim cinsiyete bağlıyorlar genellikle erkek mi bebeğiniz
Sedacyln Amineninannesiii hayır kız.bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı kolonya falan bile kullanmaya çekiniyorım daha çok zarar verir diye😔
Amineninannesiii Sedacyln hayır kullanmayın bence yapacak bişey yok kendiliğinden geçmesini bekleyeceğiz
Sedacyln Amineninannesiii 😂😂 hadi yaa desenize bebiş sizi kandırıyor🙈 bana 3. Ayda kız dendi şuan 5. Aydayız değişmedi çok şükür
Sedacyln rengarenkduduv çamaşır suyu falan kullanırken takıyorım eldivrn aslında ama yinede aşırı çatlıyor
birsusamtanesiydin Benim de ellerim dudaklarım fena kurudu dudaklarım çatladı yemek yerken bile zorlanıyorum kanıyor resmen . Bugün yatmadan önce vazelin sürdüm biraz yumşattığını farkettim .