Dondu_mehmet Nstde ne bebeğin hareketleri çıktı nede sancım çıktı ama normalde ben bebeğin hareketlerini hissediyorum böyle durum yaşayan oldu mu
Merveelisa Dondu_mehmet uyuyordur ondan hareket etmemiştir tok karna git hatta tatlı çikolata flan yeyip ama sorun olsa doktor söylerdi tabi normaldir yani
sedanursahin Dondu_mehmet günde 3 kere nst girdim bu yüzden canım🥲 inatci olabiliyorlar bazen benim ki ultrasonda harektli 2 dk sonra nst giriyorum duruyor nst bakan kadın karnımı sallıyor yatarken hareket etsin diye
Dondu_mehmet Merveelisa tok karına gitmistim aslında zaten normalde de eşimle elimizi koyduğumuzda hareket etmeyi bırakıyor biraz utangaç mi ne 😂
lentil Dondu_mehmet benm geçenlerde çekildi önce dediğin gibi yatıyordum sonra başka hemşire geldi dedi sol yat direk bebek harektleri çıktı. Büyük ihtimalle yatış pozisyonunla alakalıdır