minikane21 canım benim vardı yara onu dr lar yakıyor, büyük bi ihtimal doğumdan sonra yapabilirler. Bazı hamileliklerde oluyorumuş. 10 dk sürüyor ve sadece kalçanıza bişey koyuyorlar yarayı yakıyorlar sadece dumanı görüyor acıyı hiç hissetmiyorsunuZ.buarada devlet hastanesinde yaptırdım