busra_080421 ben gebeliğimin başından beri alaturka tuvalet kullanıyorum şuan 37 haftaya girmek üzereyim hiç sıkıntı yaşamadım ama kendini kastıysan belki ağrı ondandır eğer bebek hareketlerini hissediyorsan uzan dinlen biraz geçmezse acile git ama bebek hareketlerini hissetmiyorsan hemen git ihmal etme ne olur ne olmaz sen önemlini al için rahat etmiş olur en azından