Ablam yeğenime paddlers kullanmıştı ben de paddlers ile başlamak istedim ve 200 lü paket aldım. Yeğenim bir ayda bitirmişti ben de şahit oldum sürekli altına yapıyor hemen almazsan pişik oluyordu. Günde 7-8 bez attığı oluyordu. Yapı gereği ufak bir bebekti bir ay kullanıldı 200 lü paket