Kvsvs Evet hanımlar hep kendimiz ilk şu gün hissettim diye söylüyoruz . Pekiii, dışarıdan ilk kim ve kaçıncı haftanızda bebeğinizi hissetti ??
fyznrilter Kvsvs 16. Haftada eşim elini karnıma koyduğunda burda bişey geziniyor sanki diyordu ilk o hissetti galiba 🧡☺️
Elsu26 Kvsvs 27+2 de yani iki gün önce ilk defa dışarıdan hareketini gördüm göbeğim pıt diye attı birden 😍 ilk hareketini 19 haftalıkken hissetmiştim 😊😊