Devrim Kızlar 35 haftalığım dünden beri hiç hissetmedim normalde çok hareketli abartıyor muyum dünden beri hissetmemem normal mi sizce
MerveSara Devrim Dünden beri yordun mu kendini? Su iç,çikolata ye bir dene sola yatmayı .Bu haftalarda normal diye biliyorum , ablamda da olmuştu .Hareket alanları daralıyormuş .🙄
Brcntyfr Devrim benimde olmustu gittim doktora hic bi sknti cikmadi.ertesi gunde normal hareketlerine devam etti ama 2 saatte 1 defa vuruyodu ona ragmen gitmistim.
ElifSencan123 Bence de bi acile gidip baktirin iciniz rahat eder en azindan stres yapmazsiniz kendinize ve bebege
ElifSencan123 Devrim Allah korusun kötü dusunme dua et Rabbim sag saglim hayirlisinla kucaginiza almayi nasip etsin insallah artik yerleri daraldi tabi eskisi gibi hareketli degiller ama kim olsa telaş yapar haklisin oyuzden git icin rahat etsin
Devrim MerveSara çikolata yedim uzandım hareket etmesini bekliyorum .Bende normal diye duymuştum doktorum tam tersi daha hareketli oluyorlar demişti
MerveSara Devrim Burada da çok karşılaşıyorum , dediğim gibi ablamın da başına geldi bir kaç kez acile gitti. Konuş onunla ,öksür falan . Uyuyordur ,uyandır .🤗 biraz bekle ama olmazsa doktora gitmende fayda var tatlım .
Hasretmit Devrim korkma eğer temizlik bişey yaptıysan yorulmuştur uzan sev biraz yavaş yavaş belli edecektir kendini cnm ☺️
Cansu2018 Devrim Allah Allah. Bazen inatlasiyor canim iyi dusun kotu dusunme ama doktora git hemen icini rahatlat
Birglbiray Endişelenme canım öksür bi kaç kere onun şeyiyle uyanır uyuyordur devam ederse vakit kaybetmeden hastaneye git hissetmezsen
azemannesi insallah bi skntı yoktur bence bekleme direk gidip kontrol et en azindan bosuna stres yapmamis olursun
Sevda6767 Dünden beri hiç mi hareket etmedi canım? Korkma Allah in izniyle bişey yoktur. Arkadaşların dediği gibi yormussan kendini ondan olabilir