duygu0693 Nasıl gidiyor kızlar biz 33+5 olduk 🧿 çok şükür bizim bi sıkıntımız yok sadece hareketlerim kısıtlandı 😬 birde tekmelerimiz sertleşti 🥲🙏
ilknurr20 duygu0693 aynı bizde 33+5 teyiz bi araya toparlanma uykusuzluk ve kaşıntı problemlerimiz arttı gidiyor bakalım 😣
Mrvtnl duygu0693 bizde 33+6 🙋🏻♀️ Bende agrı yönünden yok yok 😢 çatı kemiğim agrıyor yatarken saga sola dönemiyorum agrısından uzun süre oturuncada zorlanıyorum kalkarken iki gündür de göbek deliğim hassaslaştı agrı var bunlar normal mi acaba?
duygu0693 TugceTekin123 Bende şeker çıktığı için beslenmeme dikkat ediyorum bebekte bende çok kilo almıyorum o yüzden ağırlaşmadım ağrım sızım yok şuanlık ☺️ Allah yardımcımız olsun annelik zor 🙏
duygu0693 ilknurr20 Toparlanma bizde de var akşam 6 7’den sonra bişey yemediğinde rahat uyuyorum ben sizde bi deneyin isterseniz ☺️
ilknurr20 duygu0693 6,7 mi ne mümkün bogazıma dur diyemiyorum ki 😂 gece bile kalkıp biseyler atıyorum ağzıma normalde dikkat etmem gerek ama kendime engel olamıyorum malesef😔
duygu0693 ilknurr20 Doğrudur ben mecburum şeker çıktı aklım hep tatlılarda oluyor ama bir yandan da iyi oldu çok rahatım 😅
duygu0693 Mrvtnl Olabilir doğum yaklaştı küçük değiller artık ☺️ Ben fırsat buldukça hemen uzanıyorum