MinikMucizeninAnnesi Artık uyumak benim için lüks oldu resmeeen 🥺 27+4 üm,yatakta sağa sola dönmek tam bir işkence 😭 Resmen uykuya dalmak uyku pozisyonu almak saatlerimi alıyor 🥺 Sizler ne durumdasınız 😑
Seraykrblt MinikMucizeninAnnesi 31+5deyim İnan ne adım atmak isterim ne de yatmak böyle rahat bi pozisyon bulmak ve öyle durmak istiyorum 🤣 herşey çok zor 😣
mathildaa MinikMucizeninAnnesi 30+4 oldum her gün daha zorlaşıyor dönmek, hareket etmek, nefes almak. Valla olduğumuz günün kıymetini bilmek lazım giderek zorlaşıyor bunlar iyi zamanlarımız 😂
Lavantakokusu MinikMucizeninAnnesi 28+6dayız 3-4 yastıkla anca uyuyorum biri belime biri bacak arama birine sarılıyorum falan dönmek zaten işkence. Kaslarım acıyor gibi dönerken birde kaburga ağrısı oluyor ☹️
MinikMucizeninAnnesi Seraykrblt kesinlikle ya karnıma nasıl yaslandı hangi pozisyonda bilmiyorum karnım taş gibi resmen yer çekimine meydan okuyor her an düşecek gibi hissediyorum 😂
MinikMucizeninAnnesi Nermin70 devamlı yüzüstü uyuyan biriydim o yüzden sağ sol beni çok zorluyor asla yatamıyorum 🥺
Nermin70 MinikMucizeninAnnesi bendd hep yüz ustu uyurdum sol tarafa alistirdim kendimi yapicak birsey yok 😕
mathildaa MinikMucizeninAnnesi valla ablamın son haftalarda koltukta oturarak uyuduğunu bilirim yatağa yatamiyordu kiz degil dönmek… 😂
Mom3834 29+3, ultrasona göre 30+3 teyim fakat dönerken de kalkarkende uyurkende çok zorlanmıyorum.. bir tek sağda solda çok yattıgımda dönerken katırtt sesine uyanıyorum belimden gelen 😂 inşAllah böyle devam eder