Semanur36 Ayyy boyamak yerine beyaz duvara stçkır yaptım çook tatlı minnoş bi odamız var ilk oglumda yapmıştık şimdi ikinci oğlum ğeliyo nasip olursa inşallah hazıra konucak beyefendi abisinin odasında bakalım kapıda ilk oğlumun adı var bunun içinde diyer duvara stckır alıp bulutlu isimlik düşünüyoruz ikisininde adı olsun istiyorum odalarında