mel59 benim 34. haftam dün geceden beri kahverengi akıntım var , bu akşam yeşilimsi kanla karısık bi şey geldi sümük gibi nişan mı yoksa değil mi anlayamadım bilgisi olan varmı?
mel59 Dilekcnkn Doktoruma söyledim ilaçlarını kullanmaya devam et dedi, doğum sancısı vs yoksa sıkıntı olmaz dedi
Dilekcnkn mel59 Enfeksiyonun mu var , bazen enfeksiyon oluncada böyle lekelenmelere olabiliyor sen hareketlerini falan takip et yinede olmazsa hafta içi yine git bir görün tabi doktorun daha iyi bilir
mel59 bunları yaşamadan öncede nst yapmışlardı hastanedeydim doğum sancısı falanda çıkmadı hiçbişeyim yoktu eve geldim 2-3 saat sonra bunları yaşadım
mel59 Dilekcnkn ne kadar sürdü acaba? ben çok korktumda kahverengi akıntıdan baska bişey gelmiyor dünden beri
mel59 Minikbebeknezamangelecek doktora bahsettim sıkıntı olmaz dedi ama doktordan geldikten sonra yaşadım bide ben bunları çatı muayeneside oldum açıklık yoktu
Minikbebeknezamangelecek mel59 kahverengi akıntı dan mı bahsettiniz? Çatı muayenesi de tetiklemiş olabilir…
Bebekhemsiresi Yeşil olduğunu da doktorunuza bildirin ya da acile gidin ikisi çok farklı çünkü bebeğin hareketlerini hissediyor musunuz